RoYaLs Lodge


The one and only Royal Family of Gaming
 
HomeForumsCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 My Hill

Go down 
AuthorMessage
ross
Council Member
Council Member


Clan : RoYaL
Posts : 74
Reputation : 1
Join date : 2009-10-16
Age : 24

PostSubject: My Hill   Fri Dec 11, 2009 11:15 am

Ive seen this in other forums and thought Royal should do it.

The idea of this thread is that each time you post, you take over a virtual hill from the previous poster. To make a post in this thread, you must tell how you took the hill from the person, and at the end of the post proclaim "MY HILL".

No repeats, and obviously, since you can't take the hill from your self, no double posting.

I'll start.
I walk up to the top of the unclaimed hill raise my middle finger, and say bring da noise bitches!

MY HILL!
Back to top Go down
View user profile ross73194 http://www.kumaresource.co.cc
Jelly
Admin


Clan : Clan Nam
Posts : 59
Reputation : 2
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: My Hill   Fri Dec 11, 2009 11:56 am

Ok i'll run with it,


So i entered the field that leads to your hill, riiight? And i got my new nikes on i just bought. These bitches are comfy to walk in though. Nice view. I'm thinkin, shit, this could be a nice backyard for my kids, as i admired the nice lake I'll soon be fishing in, ya know?

When i got there, you was standing there, on this hill, rubbing the drool off your chin, with a blank stare, babbling in jibberish something about a hill and your diaper. I couldn't make it out because the drool bubbles on your chin muffled your voice. So then i slowly started strollin' up this hill you was standing on like it was already mine, you know? I slowly pull up my pantleg a few inches, so you can see the nike emblem on my shoe real nice and clear like (cuz it's all new and white, cuz i just bought them, remember?).

Your about to get branded bro, you just don't see it coming until BAM... As you get up and brush the dirt off your forehead and rub your sore ass, confused, ego bruised, yet admiring the price tag on my kicks, looking at the newly stamped nike logo on your ass cheek,

i bring out my megaphone, throw up my middle finger and shout.......

"MY HILL".

LOL psykko~jelly beeotch jocolor
Back to top Go down
View user profile jellysickle
ross
Council Member
Council Member


Clan : RoYaL
Posts : 74
Reputation : 1
Join date : 2009-10-16
Age : 24

PostSubject: Re: My Hill   Sat Dec 12, 2009 9:59 am

i run up the hill... pull my pants down... and 50 Asian hookers came running up when they smelled dick in the air. Jelly tries to get one but trips over his dick and falls in an ice cold river and then runs away to do dirty stuff.

My Hill!! Cool
Back to top Go down
View user profile ross73194 http://www.kumaresource.co.cc
Jelly
Admin


Clan : Clan Nam
Posts : 59
Reputation : 2
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: My Hill   Sat Dec 12, 2009 4:55 pm

then the very same 50 hookers are shoutin jellz we love u long time, while giving me a reach around w/your hand. I'm like, wow, check out my fruitbowl. your still fumbling with your zipper cuz your lil weenie peenie got stuck between it. (that wasn't my dick i tripped over, it was sykko) I'm on my way to the top of that hill with 2 asian hookers carrying swine flu wishin' i had some robitussin, but it's all good, ima take two tokes of this joint an smash out tho, I just did two backflips while clapping my hands an shoutin' i met your mom at the circus, as i woe-sham-boe you in your tiny little nutbag and shout...


MY HILL lol!
Back to top Go down
View user profile jellysickle
vodka
Noob
Noob


Clan : Clan Nam
Posts : 30
Reputation : 0
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: My Hill   Sat Dec 12, 2009 9:42 pm

you guys are gay HAHAHA

My hill


Last edited by vodka on Sun Dec 13, 2009 2:41 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile vodka1996
ross
Council Member
Council Member


Clan : RoYaL
Posts : 74
Reputation : 1
Join date : 2009-10-16
Age : 24

PostSubject: Re: My Hill   Sat Dec 12, 2009 10:12 pm

u didnt say my hill... YOUR GAY!! lol Hangover
Back to top Go down
View user profile ross73194 http://www.kumaresource.co.cc
vodka
Noob
Noob


Clan : Clan Nam
Posts : 30
Reputation : 0
Join date : 2009-11-18

PostSubject: Re: My Hill   Sun Dec 13, 2009 2:40 pm

lmfao wat now?
Back to top Go down
View user profile vodka1996
Jelly
Admin


Clan : Clan Nam
Posts : 59
Reputation : 2
Join date : 2009-10-25

PostSubject: Re: My Hill   Fri Jan 08, 2010 12:34 pm

Oh Dear..... Embarassed
Back to top Go down
View user profile jellysickle
ross
Council Member
Council Member


Clan : RoYaL
Posts : 74
Reputation : 1
Join date : 2009-10-16
Age : 24

PostSubject: Re: My Hill   Fri Jan 08, 2010 4:07 pm

lol now he adds it u can see he edited it
Back to top Go down
View user profile ross73194 http://www.kumaresource.co.cc
Sponsored content




PostSubject: Re: My Hill   

Back to top Go down
 
My Hill
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Target (Rouse Hill) 4/3/10
» Ride Santai ke Fraser Hill v2 (17 Jun 2012)
» CADANGAN RIDE SANTAI FREERIDER KE FRASER'S HILL
» New DC Lego sets out at Big W
» Ride Santai Seafood Jeram, Kuala Selangor

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
RoYaLs Lodge :: General Services :: Off-Topic-
Jump to: